register login

    Machine Gun Kelly / Lyrics

    Playlist 1 Comment 0 Vote 1 Like & Share Print Email Play

    "Half Naked and Almost Famous" Lyrics

    Genre:Hip-Hop, Rap
    Rank: (−) history »
    5.0/5 from 1 users
    Charts: view all »
    Referring urls:view all »



    Uh, waiter bring another round please.
    Bring that mother fucker back.
    A couple more, they like it all please.
    Cuz y'all know how to act.
    And I don't give a fuck, can I live?
    Cuz we be doin' too much shit,
    just a couple of kids from eastside of the 2-1-6
    bummin' a dollar and a dream real shit
    every day I wake, higher than the night before
    blackin' out every night on tour
    5 a.m we jump into the pool with our drawers
    'til the cops come. Run, run, fuck the law.
    And I was born to be wild,
    sex, rock and roll and weed piles
    runnin' from the oldest seniles.
    Follow in my steps, then you walkin' a green mile
    Trees in my pockets like my denims a greenhouse.
    Lead my team town?
    Tell me what's my age again?
    how many hours 'til I rage again?
    This is the story of a young boy and the page we in
    say that he off chasin' fame again,
    and there he goes...almost...famous bitch.

    The bittersweet between my teeth
    tryin' to find the in-betweens

    fall back in love eventually

    Uh, half naked and almost famous.
    Wild nights and all those places.
    I be, half naked and almost famous.
    And when I get up I ain't changin',
    tell the world lace up.
    Yea, come rage with the Machine bitch.
    E.S.T the team bitch.
    Never got a college degree,
    too busy raisin' hell like it was friday the 13th bitch.
    Fuck clothes and fuck hoes
    Hundred dollars worth of munchies, truckloads.
    Eighty-nine cent slushy in the cuphold,
    don't know where I'm goin', but we gone...what's home?
    Maybe I'll just mapquest my dream,
    and it'll say the address was me.
    So what I really wanted all alongs been camouflaged by deed?
    I'm not a pro, I just dogged the lead?
    California dreams,
    where we sick of boring cleveland weather man
    wishin' for heat, I guess I need to see the leather man?
    Uh, i just wanna be young forever man
    Roll the peter pan, light it up and went to Neverland.
    Mother fucker I'm gone.

    • submitted by dredre900 on June 9th, 2011
    • corrected on June 22nd, 2012
    • written by Aaron Phillip Short, Alisa Xayalith, Thomas B. Powers
    • copyright with Lyrics © Spirit Two Music Obo The Naked And Famous Pub Desig

    More songs

    • same album
    • same artist
    • popular on LSI
    • new on LSI


    • Facebook (0)
    • LetsSingIt (0)
    •  guest says:
      pop out